مادر پرستار دلم(متن+موسیقی)
سودجان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
جی پی اس موتور
همسرگزینی
جی پی اس مخفی خودرو
درگاه پرداخت سپرده روشی 100%

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سودجان و آدرس sodejan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









<-PollName->

<-PollItems->

نويسندگان
رضا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, :: 18:30 :: نويسنده : رضا

شعر مادر یکی از زیباترین شعرهایی بوده که من تا حالا شنیدم
من آهنگ گوش نمیدم اصلا... اما این انصافا برای من یه چیز دیگه بود
واقعا قشنگه حتما گوش کنید
برای دانلود آهنگ کلیک کنید

سلطان غم، چشم و چراغم مادر

تنها گل گلزار باغم مادر

بعد از خدا تنها امیدم مادر

من با دعایت روسفیدم مادر
 

مادر پرستار دلم ای روشنی بخش و چراغ منزلم
 

در قلب من این آرزوی آخر است

گویند بهشت در زیر پای مادر است

ای وای من قدر تو را نشناختم
 

من را ببخش تنها به خود پرداختم

مادر پرستار دلم ای روشنی بخش و چراغ منزلم
 

تو با بدی ام ساختی و سوختی

تنها چراغ خانه را افروختی

هر جمعه ها چشمت به قاب جاده ها

شاید بیآید ام یجیب جاده ها...

مادر پرستار دلم ای روشنی بخش و چراغ منزلم
 

کسی که تا همیشه پای من سوخت

چراغ خانه سرد من افروخت

شبی که سر به بالین تبم من

زمین و آسمان یکجا به هم دوخت

مادر تویی دار و ندارم مادر

بعد از تو من دیگر چه دارم مادر

ای گریه ات پشت و پناهم مادر

من با دعایت روبه راهم مادر

مادر پرستار دلم ای روشنی بخش و چراغ منزلم
 

سلطان غم چشم و چراغم مادر

تنها گل گلزار باغم مادر

بعد از خدا تنها امیدم مادر

من با دعایت رو سفیدم مادر
 

مادر پرستار دلم ای روشنی بخش و چراغ منزلم

اثری از:رضا نیک فرجام

      



نظرات شما عزیزان:

دوست دارم
ساعت14:10---8 خرداد 1396
خییییییییلی عالییییییییه من که دوسش داشتم: X

کژال
ساعت18:42---26 ارديبهشت 1394
واقعا عالی بود مررررسی

عطیه
ساعت15:01---1 ارديبهشت 1394
عالی عالی:)

نگار
ساعت10:38---29 فروردين 1394
وب خوبیه وقت کردی به منم سر بزن

احسان
ساعت14:09---27 فروردين 1394
خیلی عالییییییییییی

خامس
ساعت11:58---7 اسفند 1393


صادق شرفی
ساعت21:19---26 دی 1393
واقعا عالی بودرضاجان

مادر
ساعت12:16---10 دی 1393
ممنون

حميدرضا
ساعت15:01---5 دی 1393
واقعا عااااااليه دستتون دردنكنه


عسل
ساعت13:54---10 آذر 1393
آآآرررررررررررره

توآهنگ گوش نمیدی

ای شیطیون بلاااااااااااااا

پاساهنگ‌ گوش میدم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: